Gå vidare till innehåll

Vårerbjudandet avslutas idag

Fri frakt endast idag!

Kontakta oss

Vanliga frågor och svar (FAQ)

Beställning och leverans

Fråga: Jag har precis lagt en beställning, men jag har inte fått någon bekräftelse via e-post. Har något gått fel?

Svar: Ibland kan det ta en stund innan du får bekräftelsemejlet, kontrollera din inkorg igen efter en timme. Kolla också din skräppost. Om du fortfarande inte har fått något bekräftelsemejl, kontakta vår kundtjänst på: info@koplatt.se

Fråga: Vad är leveranstiden för min beställning?

Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 12-15 arbetsdagar. 

Fråga: Den förväntade leveranstiden har passerat, var är min beställning?

Svar: I 99% av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning försenas i leveransprocessen. Du kan följa statusen för din beställning via denna sida.

Står det på spårningssidan att din beställning har levererats, men du har fortfarande inte fått något? Kontakta vår kundtjänst: info@koplatt.se

Fråga: Kan jag avbryta min beställning?

Svar: Ja, din beställning kan avbrytas, förutsatt att den ännu inte har skickats vidare till leverantören. När beställningen har skickats vidare till leverantören kan du tyvärr inte längre avbryta den, utan måste returnera den via det vanliga returprocessen.

Fråga: Vad ska jag göra om (en del av) mina produkter anländer skadade?

Svar: Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt via info@koplatt.se eller kontaktformuläret så ordnar vi en lämplig lösning så snart som möjligt.

Spårning och spårningsnummer

Fråga: Kan jag spåra min beställning med spårningsnummer?

Svar: Självklart! Ange ditt beställningsnummer och din e-postadress på denna sida för att följa din beställning.

Fråga: Spårningsnumret visar ingen information, hur kommer det sig?

Svar: Från det ögonblick din beställning har behandlats blir innehållet synligt. Tänk på att det kan finnas en viss fördröjning.

Byten och returer

Fråga: Jag är inte nöjd med (en del av) min beställning, kan jag returnera den?

Svar: Självklart kan du det. Varje beställning kan returneras inom 14 dagar efter mottagandet, utan att ange skäl. Följ stegen i returprocessen på denna sida.

Fråga: Jag vill returnera en artikel från min beställning, hur gör jag det?

Svar: Om du vill returnera (en del av) din beställning kan du göra det inom 14 dagar efter mottagandet (observera att fraktkostnaderna är på din egen bekostnad). När vi har mottagit produkterna återbetalar vi beloppet inom 10 arbetsdagar till ditt konto. Följ stegen i returprocessen på denna sida.

Betala säkert

Betala säkert med Klarna, kreditkort eller PayPal

100 % nöjdhetsgaranti

Nöjda kunder är vår prioritet!

Vänlig kundservice

Öppet varje dag!